Зимовий моніторинг великих хижих ссавців

Національний природний парк «Синьогора» активно продовжує використання фотопасток наданих Франкфуртське зоологічне товариство в Україні // FZS Ukraine з метою спостереження за дикими тваринами.
Впровадження даних технологій розпочалось восени 2022 року, яке включало:
✅ Практичне заняття з налаштування та встановлення фотопасток згідно інструкції;
✅ Фіксація встановлених фотопристроїв у системі SMART.
✅ Проведення аналізу фотоматеріалів отриманих під час моніторингу диких ссавців.
✅ Теоретичний інструктаж про особливості сезонного моніторингу.
Впродовж чотирьох сезонних обліків було зібрано понад 13 000 фотографій 🎞️, що дозволило зафіксувати 12 видів ссавців. Це підтверджує високу ефективність фотомоніторингу та його важливість для детального вивчення біорізноманіття парку.
📍P.S. Прохання до всіх хто може побачити фотопастку: не намагайтесь зняти чи пошкодити даний пристрій, адже він слугує виключно для наукових цілей та моніторингу дикої природи, не несе жодної загрози людям!

Новини

🌿 Зустріч із моніторингу ефективності управління природоохоронною територією (ССРАМЕТТ) у НПП «Синьогора»

У Національному природному парку «Синьогора» відбулася зустріч із моніторингу ефективності управління природоохоронною територією (ССРАМЕТТ). Цей захід став чудовою нагодою для обміну досвідом, аналізу роботи парку та обговорення шляхів подальшого розвитку ....

  • Зустріч

🌿 Екологічний захід до Всесвітнього дня перелітних птахів

Учні 5-го класу Гутівського ліцею долучилися до екологічного заходу, який провів фахівець відділу рекреації та еколого-освітньої роботи НПП "Синьогора". Подія була присвячена Всесвітньому дню перелітних птахів (World Migratory Bird Day) — міжнародному...

  • Еколого-освітня діяльність

Спорт, природа і дитячі емоції – неймовірне поєднання у серці НПП «Синьогора»! 🌿💚

У суботу, 4 жовтня, територія НПП «Синьогора» наповнилася дитячим сміхом, спортивним азартом і справжнім командним духом! Юні спортсмени із "Солотвинської Дитячо-Юнацької Спортивної Школи" завітали до нас, щоб взяти...

  • Еколого-освітня діяльність
  • Екологія